duminică, 7 octombrie 2007

La double vie de Veronique - Kieślowski

In seara asta am vazut un film impresionant.
Toti cinefilii trebuie sa il vada.

E impresionanta scena concertului, cand Weronika pica si toti (spectatori, orchestra) se reped la ea, apoi cand o inmormanteaza. Imaginea vazuta din mormant este unica. Nu mi-am pus niciodata problema pana acum...
A mai fost impresionanta scena teatrului de marionete, simbolizand jocul destinului.
Maniera in care e filmat e unica. Pentru mine cel putin. Am mai vazut filme de alti regizori mari, dar nici unul ca asta.

Kieślowski a mai realizat printre altele Trois couleurs: Bleu, Blanc et Rouge. Am inteles ca este un film de referinta al genului film-noir.

Despre Kieślowski puteti citi cate ceva aici.

Traiasca youtubeul:


Eu nu sunt cinefil. Ma uit la maxim un film pe luna. Dar atunci cand ma uit prefer sa vad unul de calitate. Noroc ca am prieteni care stiu sa recomande.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu-mi împrumuţi şi mie prietenii ăia? Hai că o să văd şi eu filmul, când apuc ceva timp liber. Discutăm mai multe apoi :D

Anonim spunea...

L-am vazut aseara. Foarte dezamagita. Efectele sunt intr-adevar super, iar muzica e mareata si emotionanta. In schimb povestii ii lipseste liantul. Te astepti la ceva si esti lasat in aer. Si destule scene fatis sexuale doar pentru publicitate :( Pacat...