miercuri, 24 octombrie 2007

Maria-Sa... Magarul!

Comedie cu "cantece" pentru copii de toate varstele.
de Ion lucian
Comedia cu cantece "Maria-Sa... Magarul" se inscrie, fara echivoc, in genul atat de gustat de public al fabulei dramatizate. Personajele au (metaforic) legitimatii de animale, dar structuri morale cu trimiteri asemanatoare celor umane.
Pentru ca ce sunt fabulele?
Povestiri in care animalele ii invata pe oameni cum sa se poarte!
Sub forma glumei, cu usoare accente, critice, ironice, dar nu jignitoare, o grupa de personaje din fauna va vor face sa aflati - razand - ce NU se face!
Cand, cum si de ce a aparut "Maria-Sa... Magarul!"?
Dupa succesul neegalat al comediei "Cocoselul neascultator" (54 de ani de programare neintrerupta pe scenele romanesti si cele ale altor 8 tari straine!), constatand ca personajele cocselul, ursuletul si motanelul, impreuna cu toti prietenii lor, au devenit eroii dragi ai multor generatii de spectatori, m-am gandit sa le urmaresc sotiile si ispravile in noi aventuri. Si asa s-a nascut o noua comedie cu acesti eroi si cu alte personaje care vor deveni, sunt convins, noi prieteni indragiti ai copiilor, pentru ca indiferent daca uneori au iar de-a face cu lupul si vulpoiul, ei vor iesi invingatori datorita unor noi amici.
Voi, dragii mei prieteni de toate varstele, va veti amuza din plin de noile lor nazdravanii, si daca veti retine si unele noi melodii din spectacol va fi o mare bucurie pentru creatorii lui.
Va doresc o vizionare placuta si va astept, in curand, la noul Teatru Excelsior, construit special pentru voi si pentru viitoarele generatii de copii.

Ion Lucian


Care e legatura cu Pollux? Pai... e simplu.
Ieri veneam de la cursuri. O prietena a zis ca merge a doua zi (adica azi) la teatru la 10 dimineata. O intreb ce piesa e asa devreme, dar nu era sigura. Ii zic ca merg oricum... Si-asa aveam zi libera. Ne-am strans 4 prieteni. Seara aflam despre ce piesa e vorba din Sapte Seri. Numai ca nu era trecuta la teatru pentru copii. Cand ajungem acolo (la Nottara) ne trezim intr-o sala plina de copilasi de gradinita si scoala primara. N-am mai avut ce face... am vizionat piesa cot la cot cu ei.
A fost foarte amuzant. Mai mult copilasi decat piesa. Dar si piesa avea ceva ironii pentru adulti.

Apoi am mers si am baut un ceai in Carturesti cu adultii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tare=)) deci să înţeleg că ai votat DAAAAA la pollul meu nu? :))

Pollux spunea...

Normal!
In ultima vreme nu prea am mai avut timp sa ma duc la teatru, dar cand stateam in Targoviste ma duceam saptamanal la Teatrul Tony Bulandra. Era singura distractie inteligenta din orasul ala. Aici, in Bucuresti, sunt mai multe posibilitati de a te distra inteligent. :) (Vizionarea unei piese pentru copii este una dintre ele. :-p )