joi, 8 noiembrie 2007

In dulcele stil clasic

Am am avut o zi foarte plicticoasa la facultate. Cursul de Identificarea si Comanda Sistemelor Automate, care este un curs fain in sinea lui, dar joia dimineata se dovedeste a fi plictisitor. De data viitoare incepe si laboratorul. Sper sa fie mai antrenant... Dupa, au urmat 5 ore de baze de date in care nu poti sa nu adormi.
Apoi am descoperit blogul unei userite de pe SoftPedia. Am citit cateva articole.

Drept urmare am ascultat toata seara menueturi si gavote.
Mi-as dori sa dansez un menuet cu cineva. De obicei fac asta la sfarsitul verii cu ocazia Zilelor Targovistei. Este un dans fain, aparut si dezvoltat in evul mediu si renastere la curtiile princiare vest-europene. Este simplu si permite socializarea participantilor. La urma urmei, asta e functia principala a unui dans...







8 comentarii:

Romanian Pug Club spunea...

Frumos :)

Pollux spunea...

Sa-mi dai cinzecidemii ca ti-am facut reclama. :-p

Romanian Pug Club spunea...

Asa putin vrei? :p

Pollux spunea...

Era o gluma. Un vers de la Pärazitii. De pe primul album solo al lui Cheloo daca nu ma insel...

Daca ti-am facut reclama inseamna ca mi-a placut blogul tau si reclama e din partea caasei... :)

Romanian Pug Club spunea...

Stiu versul.

In alta ordine de idei, multumesc :)

Pollux spunea...

In aceeasi ordine de idei, cu placere. :)

Calu spunea...

Multe patratele verzi. Click here to download plugin. Erori. Injuraturi. Bleah.

Fac parte din aia 1% care n-au flash. Am pierdut ceva?

Pollux spunea...

Da. Ai pierdut tot. :) Ai face bine sa iti instalezi Flash Player.