sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Ride, ride, ride, ride

In sfarsit am ajuns acasica la Targoviste. Dupa o saptamana foarte stresanta.
Am aplicat pentru un job de student la Centrul International pentru Biodinamica. Am fost acceptat in teste. Sper sa reusesc sa pastrez jobul.
A fost stresanta saptamana asta tocmai pentru ca m-am lovit de mai multe situatii noi. Dar pana la urma a fost bine si sunt multumit de ce am realizat.
Azi mi-am asezat cartile si cursurile in biblioteca cea noua. Am dat si peste niste amintiri faine din Franta.
Apoi am iesit la o bere in Fiord... ca de obicei.

Si uite asa se duse o luna de cand sunt bloger... Prima luna in care am notat evenimentele cat de cat notabile.

Titlul n-are legatura cu articolul, dar are legatura cu melodia pe care o ascult in momentul in care scriu articolul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Biblioteca cea 9 e sifonierul de data trecuta?

Pollux spunea...

Nu, n-are nicio legatura. :P

Daca tot imi comentezi articolele, poate ar fi cazul sa te prezinti. :)