luni, 12 noiembrie 2007

Regele Lear

Am decis ca este timpul sa vad si eu o piesa pentru adulti pentru ca un am mai fost de mult timp la teatru. Este Festivalul National de Teatru asa ca am decis sa merg la Regele Lear.
Teatrul National Lucian Blaga din Cluj-Napoca a jucat pe scena Operei Nationale din Bucuresti Regel Lear cu Marian Ralea in rolul Regelui.
A fost foarte placut sa vad piesa. Eram obisnuit cu trupa Teatrului Tony Bulandra din Targoviste care are de obicei interpretari mai moderne ale pieselor clasice. In schimb piesa asta s-a jucat intr-un stil clasic. (Sa ma scuze cunoscatorii intr-ale teartului daca ma exprim prost.)

Aici...

2 comentarii:

Calu spunea...

Ralea nu e ala de era vrajitorul dan emisiunile pentru copii?

Antipatic actor...

Pollux spunea...

O, nu! Ar trebui sa il vezi pe scena cum joaca piese pentru adulti. E actor bun.
Mie mi-a placut mult in rolul Regelui Lear.