luni, 1 octombrie 2007

Bloggul lui Pollux

Am promis ca astazi imi deschid bloggul. Nu prea stiu eu ce sa scriu pe el, dar trebuie sa ma tin de promisiune.
Cred ca am sa incep prin a ma prezenta.

Sunt Pollux, fiu al lui Zeus si al Ledei si frate al lui Castor, al Elenei a Troiei si a Clitemnestrei. :)
Pollux, in greaca veche, inseamna "foarte dulce". Ceea ce si sunt. (Si modest...)
Ma rog... s-au scris multe poeme despre mine, asa ca nu o sa transform bloggul asta intr-o lectie de mitologie. O sa scriu mai degraba despre lucruri contemporane asa cum le vad eu.

Tentative de blogging am mai avut pe Yahoo360 si pe un site frantuzesc (am si uitat cum se numeste), dar au esuat. Dida e cea care m-a convins sa imi deschid iarasi un blogg, deci este nasa bloggului meu.
Blogul Didei se gaseste la adresa www.andreeam.net . Dida a dus bloggingul la un nivel superior asa ca a avut nevoie de un domeniu si hosting platit. :)
In afara de bloggul Didei, apreciez in mod deosebit bloggul Principelui Radu (www.princeradublog.ro). Mi se pare un pic ciudat, dar totusi frumos ca un membru al Familiei Regale tine un blog. Apreciez continutul blogului. Este locul unde poti sa citesti despre evenimente interesante care se intampla in lume si de care presa romana de scandal (adica toata) nu pomeneste nimic. De asemenea imi place designul. Si eu vreau un blog asa simplu si elegant. :)
Al treilea blog in topul preferintelor mele este blogul lui Florian Ispas (fispas.blogspot.com). El este Asistent de Cercetare la Laboratorul de Energie-Mediu din cadrul Universitatii Valahia. In paralel este si fotograf. Si inca unul talentat, zic eu. Si eu sunt un mic fotograf-wannabe, asa ca ii consult din cand in cand blogul.

Aceste fiind spuse, sper sa am in fiecare zi parte de evenimente interesante si idei care sa merite pomenite in blogg.

Dida, ai cuvantul.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Acum naşa :D Sunt convinsă că vei găsi multe de scris pe aici, totul e să ai timp. Şi să scrii chiar şi când călătoreşti cu autobuzu, da? Să nu te trag eu de urechi că-mi neglijezi finul (adică blogul) că nu-i bine.
Cititori cu siguranţă vei avea pe parcurs, pe măsură ce vor afla toţi de blog, şi vor deveni fideli. Succes şi ”inspiraţiune”!

Pollux spunea...

Maine imi fac abonament la RATB. :-P
Merci pentru pont.

Anonim spunea...

Chiar aşa! Oraşul tău o fi mai mare decât al meu, pe care îl străbat complet în 20 de minute. Dacă stai o oră pe autobuz mai vezi o ceartă între generaţii ”cedează locul”, o gagică mai sumar îmbrăcată pe stradă, mai faci o poză... Iei carneţelul şi notezi ideile, fugi acasă şi ete articole :D

Anonim spunea...

Trollux, teach us more al mighty one!

Anonim spunea...

Si de mine de ce nu ai zis nimic?

Anonim spunea...

Syncron, sâc sâc, sunt mai şmecheră :D