joi, 20 decembrie 2007

Petrecerea de Craciun a ASAFF

Aseara, la Clubul Studentilor, a avut loc petrecerea de craciun a ASAFF (Asociatia Studentilor si Absolventilor Filierei Francofone din Universitatea Politehnica Bucuresti).
In deschiderea petrecerii, alaturi de colegii din trupa de teatru de improvizatie, am prezentat cateva exercitii de incalzire urmate de cateva scenete de improvizatie pe teme legate de Craciun propuse de domnul Pierre-Yves Meunier, profesorul nostru.

Apoi a urmat o sceneta comica prezentata de trupa de teatru a asociatiei, Le Petit Prince.
Au urmat diverse concursuri cu premii simbolice la care au participat persoane din public.
Marele eveniment a fost "licitatia" de craciunite si mosi, eveniment deja traditional in cadrul Petrecerii de Craciun. In urma evenimentului si donatiilor anonime ale studentilor s-a strans o suma importanta de bani care va fi folosita pentru cumpararea de cadouri pentru copiii dintr-un orfelinat si o casa de batrani din Bucuresti.

Dupa licitatie, am cantat impreuna colinde romanesti si cantece de Craciun din folclorul international.

In final a avut loc un mic cocktail si urarile intre colegi inainte de vacanta de Craciun.

A fost un eveniment frumos si sunt mandru ca sunt coleg cu acesti oameni deosebiti.



4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ti văd pi tini în poze. Sau tu le făceai?

Pollux spunea...

Eu le faceam.
Ar trebui sa fiu si eu in niste poze facute de altii, dar inca nu le am.

Anonim spunea...

Pai sa le pui si p-alea. :)

Pollux spunea...

Nu le am si nu stiu cand le fac rost...
Si oricum nu cred ca au prea mare importanta in cazul de fata...